centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
JAK ZAPLANOWAĆ I WDROŻYĆ PROCES CYFROWEJ TRANSFORMACJI KOMUNIKACJI W FIRMIE
Warszawa, 28.03.2018 r. Koordynator: Iwona Nowosielska

Rewolucja technologiczna nieodwracalnie zmieniła i wciąż zmienia nie tylko dotychczasowe modele biznesowe, ale też komunikację wewnętrzną i marketingową. Atuty cyfryzacji komunikacji w firmach są znane - oszczędność czasu, oszczędność papieru, nowoczesny wizerunek, elastyczność, dostęp do informacji w każdej chwili.... Ale jak zapanować nad digitalizacją, której dynamika rozwoju umyka kontroli? Jak ją zaplanować, wdrożyć, jak połączyć stare z nowym i - przede wszystkim - jak uniknąć błędów i pułapek, które czyhają na każdym etapie zmian.

adresaci: Adresaci: szefowie i pracownicy działów komunikacji, marketingu i Public Relations w firmach

szkolenie prowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

PROGRAM

28 marca 2018 r.
09:00 Trendy w komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie.
  • Jakie zmiany w marketingu i komunikacji pociąga za sobą transformacja cyfrowa.
  • Transformacja cyfrowa to kompleksowy proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych.
  • Komunikacja oparta na konwersacji, błyskawiczna, szczodra, transparentna, zbiorowa, zdematerializowana.
  • Współpraca działów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Rosnąca rola narzędzi cyfrowych w firmie.
  • Mapa ryzyk.
  • Jak zaplanować proces transformacji cyfrowej komunikacji w firmie.
10:00 Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej w erze cyfrowej
  • Prezentacja i charakterystyka narzędzi komunikacji wewnętrznej: od newslettera, wideo i bloga firmowego do sieci społecznościowej. Jak najlepiej wykorzystać te narzędzia do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie.
  • Nowe formaty magazynu i biuletynu firmowego.
  • Różne formaty wideo do różnych celów komunikacji.
  • Jak wykorzystać narzędzia zewnętrzne (płatne i darmowe).
  • Jak połączyć nowe i tradycyjne narzędzia komunikacji wewnętrznej.
11:00 Ćwiczenia
13:00 Obiad
14:00 Dominująca rola komunikacji wizualnej
  • Narracja wizualna wymaga myślenia obrazem.
  • Psychologia lektury.
  • Cztery podstawowe cechy dziennikarstwa wizualnego.
  • Dziesięć najczęściej używanych narzędzi komunikacji wizualnej: charakterystyka, za i przeciw.
  • Anatomia infografiki.
15:00 Ćwiczenia
16:00 Zakończenie
Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78