 |
Media społecznościowe dynamicznie się rozwijają. Szczególnie Facebook. Reguły, które obowiązywały rok temu dziś są już przestarzałe. Pojawiają się zmiany w algorytmach, nowe formaty reklamowe. Wiedzę z tego zakresu trzeba więc aktualizować.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak zaplanować swoją obecność na Facebooku, prowadzić efektywną komunikację oraz skutecznie się reklamować nawet przy niskim budżecie.
Dla kogo?
- specjaliści ds. marketingu, PR, komunikacji
- właściciele firm
- osoby odpowiedzialne za promocję
- pracownicy agencji reklamowych
- osoby zainteresowane mediami społecznościowymi
Szkolenie poprowadzi: Artur Jabłoński
PROGRAM
5 czerwca 2018 r.
|
10:00
|
Strategia działań na Facebooku
- grupa docelowa na Facebooku – jak ją określić, jak do niej trafić
- Facebook Audience Insights
- przygotowywanie strategii działań na Facebooku
- Facebook i jego miejsce w ekosystemie mediów społecznościowych oraz innych działaniach firmy
|
11:30
|
przerwa na kawę
|
11:50
|
Prowadzenie komunikacji na Facebooku
- mechanika działania Facebooka – algorytmy i ich wpływ na treści, które należy publikować
- psychologia share’owania – jakie treści lubią ludzie i co nam to mówi o postach na naszym profilu
- branding – od języka po grafiki. Znaczenie komunikacji wizualnej dla naszego profilu
- metody zdobywania i angażowania fanów
- Facebook Insights, czyli wyciąganie wniosków ze statystyk
|
13:30
|
lunch
|
14:00
|
Reklama na Facebooku
- zasady tworzenia skutecznych reklam
- Facebook Ads, Power Editor – narzędzia do tworzenia reklam
- mierzenie skuteczności i piksele konwersji
- remarketing na Facebooku
|
16:00
|
Zakończenie szkolenia
|
|
 |