 |
Rewolucja technologiczna nieodwracalnie zmieniła i wciąż zmienia nie tylko dotychczasowe modele biznesowe, ale też komunikację wewnętrzną i marketingową. Atuty cyfryzacji komunikacji w firmach są znane - oszczędność czasu, oszczędność papieru, nowoczesny wizerunek, elastyczność, dostęp do informacji w każdej chwili.... Ale jak zapanować nad digitalizacją, której dynamika rozwoju umyka kontroli? Jak ją zaplanować, wdrożyć, jak połączyć stare z nowym i - przede wszystkim - jak uniknąć błędów i pułapek, które czyhają na każdym etapie zmian.
adresaci: Adresaci: szefowie i pracownicy działów komunikacji, marketingu i Public Relations w firmach
szkolenie prowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.
PROGRAM
28 marca 2018 r.
|
09:00
|
Trendy w komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie.
- Jakie zmiany w marketingu i komunikacji pociąga za sobą transformacja cyfrowa.
- Transformacja cyfrowa to kompleksowy proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych.
- Komunikacja oparta na konwersacji, błyskawiczna, szczodra, transparentna, zbiorowa, zdematerializowana.
- Współpraca działów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
- Rosnąca rola narzędzi cyfrowych w firmie.
- Mapa ryzyk.
- Jak zaplanować proces transformacji cyfrowej komunikacji w firmie.
|
10:00
|
Najskuteczniejsze narzędzia komunikacji wewnętrznej w erze cyfrowej
- Prezentacja i charakterystyka narzędzi komunikacji wewnętrznej: od newslettera, wideo i bloga firmowego do sieci społecznościowej. Jak najlepiej wykorzystać te narzędzia do skutecznego realizowania celów komunikacji wewnętrznej w firmie.
- Nowe formaty magazynu i biuletynu firmowego.
- Różne formaty wideo do różnych celów komunikacji.
- Jak wykorzystać narzędzia zewnętrzne (płatne i darmowe).
- Jak połączyć nowe i tradycyjne narzędzia komunikacji wewnętrznej.
|
11:00
|
Ćwiczenia
|
13:00
|
Obiad
|
14:00
|
Dominująca rola komunikacji wizualnej
- Narracja wizualna wymaga myślenia obrazem.
- Psychologia lektury.
- Cztery podstawowe cechy dziennikarstwa wizualnego.
- Dziesięć najczęściej używanych narzędzi komunikacji wizualnej: charakterystyka, za i przeciw.
- Anatomia infografiki.
|
15:00
|
Ćwiczenia
|
16:00
|
Zakończenie
|
|
 |