 |
Szkolenie dla mikro, małych i średnich firm oraz organizacji, fundacji i stowarzyszeń.
CEL:
W ramach szkolenia przedstawione zostaną między innymi:
- zasady planowania działań promocyjno-reklamowych w internecie przy niewielkim budżecie
- skuteczne sposoby działań online przy braku budżetów reklamowych, z wykorzystaniem własnej wiedzy i umiejętności
- sposoby optymalizacji WWW i narzędzi komunikacji online w ramach własnych zasobów i darmowych narzędzi
- analiza efektywności działań online przy braku lub ograniczeniach finansowych
DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:
- mikroprzedsiębiorców i przedstawicieli małych firm
- osoby stawiające pierwsze kroki lub/i mające podstawowe doświadczenie w e-marketingu
- osoby odpowiedzialne za promocje firm, przedsiębiorstw, urzędów czy organizacji społecznych, które nie posiadają lub dysponują skromnymi środkami finansowymi na działania online
- właścicieli i zarządzających sklepami internetowymi z niewielkim budżetem reklamowym
Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu
Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do 16.00
Program
- Jak budować i optymalizować strategię reklamową online przy mikrobudżetach?
- bezpłatne i tanie narzędzia oraz badania umożliwiające odnalezienie i analizę grupy potencjalnych odbiorców/klientów
- jak planować kampanie reklamowe w oparciu o tzw. media własne? 15 rynkowych inspiracji do wdrożenia w każdej firmie i organizacji!
- Jak wykorzystać darmowe i niskobudżetowe sposoby promocji produktów/usług w internecie, które dają pożądany efekt?
- W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty? Praktyczne porady dla mikro i małych budżetów
- Przegląd niskokosztowych narzędzi w zależności od celu reklamowego
- W jaki sposób stawiać cele i monitorować efekty z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi online?
Ćwiczenie - planowanie kampanii reklamowej przy minimalnym budżecie dla rynku lokalnego na przykładzie sklepu i/lub lokalnej firmy
- Przegląd kanałów, formatów i narzędzi digitalowych krok po kroku – co można realizować we własnym zakresie i niskich wydatkach na online?
- Samodzielny audyt SEO krok po kroku – co weryfikować i jak poprawiać widoczność serwisu?
- Content Marketing – jak wykorzystać własne zasoby przy redagowaniu i promocji treści?
- W jaki sposób pozyskiwać własną bazę mailingową i SMS oraz konstruować przekaza za pośrednictwem mailingów i newsletterów?
- W jaki sposób media społecznościowe wspierają mikro firmy i małe organizacje? Komunikacja organiczna i płatna na Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn od A do Z
- Jak realizować działania reklamowe w wyszukiwarce (Google AdWords) przy kilkuset złotowych budżetach?
- polecanie, rekomendacje i marketing szeptany - jak wykorzystać to co ludzie mówią na większą sprzedaż?
- Obecność w ramach e-marketingu lokalnego - jak przenosić informacje z offline do online?
- ePR i Content Marketing - jak treści w sieci wpływają na działania potencjalnych klientów?
- Bezpłatne produkty Google’a – jak w pełni wykorzystać potencjał innych, produktów Google, jak mapy, Google+, snippets, Moja Firma i inne, aby osiągnąć efekt skali?
- Jak przeprojektować i zoptymalizować firmową stronę WWW lub sklep internetowy?
- Projektowanie serwisu i sklepu krok po kroku – 10 kluczowych aspektów WWW
- jak wybrać platformę i dobrać narzędzia optymalizacyjne na WWW, by zamieniać użytkowników w leady czy klientów?
- Jak skutecznie pisać i publikować na WWW? 10 kroków do optymalizacji treści w serwisie - od nagłówków przez leady po artykuły – copywriting w praktyce
- W jaki sposób budować przekaz wizualny? – grafiki i szablony oraz najlepsze, bezpłatne banki zdjęć oraz narzędzia do ich tworzenia
- jakie kody i skrypty warto umieścić w serwisie by monitorować i zachować kontrolę nad WWW?
- Strony produktowe i e-commerce - jak modyfikować witryny sprzedażowe?
- jak zmodernizować serwis by nie dezorientować użytkownika i nie zmarnować pozycji w Google? Wytyczne SEO
- TOP20 elementów, które każdy projektant powinien znać
Ćwiczenie - projektowanie „wzorcowych” szablonów WWW
- W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?
- Co, w jaki sposób i kiedy mierzyć w sieci?
- Jak kalkulować koszt wizyty, aktywności i pozyskania klienta w internecie?
- Jak obliczać i intepretować kluczowe wskaźniki skuteczności jak CR, CTR czy CPA?
- Jak interpretować raporty standardowe w Google Analytics: użytkownicy, kanały i źródła ruchu, słowa kluczowe, zachowanie na www?
|
 |